045 - 511 2657 (gratis intake)

Je hebt een contract nodig. Je kunt natuurlijk een voorbeeldcontract van internet plukken. Maar deze contracten zijn 9 van de 10 keer niet goed. Dit omdat deze niet zijn aangepast op jouw specifieke situatie. Wil je gedoe en problemen voorkomen? Laat je contract opstellen door een ervaren advocaat of jurist.

Laat altijd een jurist een contract opstellen

Je hebt een goed en duidelijk contract nodig. Wij leveren maatwerk contracten. Onze contracten worden opgesteld door een ervaren jurist. Wij kunnen je ook adviseren over het beperken van risico’s.

Voorbeelden van contracten

Je kunt bij ons terecht voor het opstellen van onder meer de volgende contracten:

• arbeidscontract (tijdelijk contract, vast contract, min/max contract, 0-urencontract)
  • vaststellingsovereenkomst
  • VOF- contract, CV-contract, maatschapscontract
  • uittredingsovereenkomst
  • samenwerkingscontract
  • huurcontract
  • overeenkomst van opdracht
  • algemene voorwaarden

Staat het contract dat je nodig hebt er niet bij? Neem vrijblijvend contact met ons op. Dan vertellen we direct of we iets voor jou kunnen betekenen.

Ik wil een contract laten opstellen, wat zijn de kosten?

De kosten voor een contract opstellen zijn afhankelijk van het soort contract en jouw specifieke wensen. Meestal spreken we van tevoren een vaste prijs af. Zo weet je precies waar je aan toe bent, zonder verassingen achteraf.

Oprecht betrokken.

Lef, oplossingsgericht en creatief.

Meer over ons

Gratis intake.